به چه دلیل باید از ردیاب کودکان استفاده نمود؟!

1401/12/18

ما برای اینکه به وضوح متوجه گردید که دلیل مهم استفاده از ردیاب کودکان چه می باشد، از یکی از دوستان که در کودکی گم شده است داستانی نقل می کنیم:

وقتی 9 ساله بودم با پدرم به نمایشگاه رفته بودیم و من فقط چند لحظه با توجه به وسیله های جذابی که می دیدم از پدرم دور شدم و ناگهان به خودم آمدم که دیگر پدرم را نمی دیدم. من تنها بودم و صدها نفر آدم غریبه رو می دیدم که فریاد می زدند و من از تک تک آن ها می ترسیدم. آدم ها با چهره ناشناس در کنار سالن به سمت صفحه دارت نشانه می رفتند و صداهای عجیب و غریب آن ها هر لحظه در ذهن من بیشتر می شد.کاش هرگز دست او را رها نمی کردم.

و من در آن لحظه تنها زمانی خدا رو شکر کردم که توانستم یک افسر پلیس را پیدا کنم و از ترسی که در تنم جان گرفته بود نجات پیدا کنم.

آن زمان خبری از موقعیت یاب جی پی اس کودکان نبود تا پدرم در کمتر از یک دقیقه بتواند من را نجات دهد. حالا من بزرگ شده و ازدواج کرده ام و صاحب دو فرزند هستم. و زمانی که فرزندان خود را به زمین بازی می برم حتی زمانی که یک دقیقه از من دور می شوند فریاد من برای پیدا کردنشان بلند می شود. شما قادر به درک این مسئله نخواهید بود تا زمانی که خود نیز پدر و مادر شوید.

با این بیانیه ی واقعی میخواستیم به این نتیجه دست یابیم که پیشرفت های فن آوری باید مورد استفاده قرار گیرد تا خانواده های ما را امن نگه دارد و در اینجا به معرفی محصولی که برای کمک به این مهم تعبیه شده است می پردازیم.

در واقع این موضوع سخت است که بتوانیم از بین مدل های مختلف و متنوعی که از ردیاب کودکان وجود دارد بهترین و منطبق ترین آن ها را با توجه به نیاز خود پیدا کنیم. تنها راه این است که قابلیت ها و گزینه های مفید هر یک از آن ها را بدانیم.

در اینجا میخواهیم به معرفی یک ردیاب کودک بپردازیم که یک دستگاه نظارت استثنایی برای شما و کودک شماست. با این مدل از دستگاه می توانید هم جی پی اس را فعال نمایید و هم امکان مکالمه دو طرفه داشته باشید. با توجه به شرایط امنیت کودکان و نوجوانان در جوامع امروزی و اینکه آن ها به تنهایی قادر به مقابله با خطرات نیستند؛ تکنولوژی به کمک آمده است تا یک آرامش خاطر نسبی را به والدین آن ها هدیه دهد. تکنولوژی ردیاب به پدر و مادرها این امکان را می دهد تا از موقعیت کودک یا نوجوان خود آگاه و در صورت مفقود و یا گم شدن به راحتی و در کمترین زمان ممکن بتوانند مکان آن ها را یافته و به یاریشان بشتابند.

ردیاب کودکان دارای تماس اضطرای می باشد که شماره آن از قبل ذخیره گشته و تنها با فشار یک دکمه ارتباط برقرار می گردد و کودک شما می تواند از شرایط خطرآفرینی که دارد برای شما صحبت کرده و نشانه های از محیط

که در آن است برای شما گفته تا بتوانید هر چه سریع تر او را بیابید. ساعت ردیاب کودکان دارای نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های همراه می باشد تا به سادگی بتوانید فعالیت و مسیرهای پیموده شده توسط کودک خود

رو بر روی نقشه زنده و با جزئیات بسیار ریز ببینید و حتی فاصله بین خود و فرزندتان را مشاهده نمایید. نرم افزار ردیاب کودکان امکان تعریف محدوده مجاز و غیرمجاز نیز برای شما فراهم می کند تا بتوانید یک فضای امن مجازی برای کودک خود تعریف کرده تا به محض خروج از این محدوده برای شما آلارم (پیام هشدار) ارسال گردد.

بدیهی است که با این کار می توانید از بسیاری از مشکلاتی که برای کودکتان پیش می آید جلوگیری نمایید. شایان به ذکر است که ردیاب کودکان برای کودکانی که دارای شرایطی مانند اوتیسم هستند و به نظارت نیاز دارند و یا در مواردی که کودک بیش فعالی دارد و نباید بیش از یک ساعت از اینکه در چه مکانی قرار دارد غافل شد نیز استفاده می گردد. با استفاده از ردیاب کودکان می توانید به کودکان خود استقلال داده و از دور نظاره گر آن ها باشید

و با آسودگی خاطر مطمئن باشید حتی اگر از نظر شما هم دور شده باشند بوسیله ردیاب کودکان که همراه آنهاست به سرعت پیدا خواهند شد. مشاهده ردیاب کودکان عرضه شده در فروشگاه اپتیکس

ویژگی های ساعت ردیاب کودکان مدل G36:

مدل : G36

موارد استفاده: ردیاب کودکان

نحوه عملکرد: GPS+LBS

فرکانس های GPS 850 / 900 / 1800 / 1900MHz

پشتیبانی گوشی همراه: Android, IOS

باتری داخلی: لیتیوم یون قابل شارژ 400 mAh

شارژ باتری: توسط کابل USB

درگاه سیم کارت : دارد- جهت میکرو سیم کارت با سرویس GPRS

اندازه صفحه نمایش : 0.96″

نوع صفحه نمایش: TFT LCD

رزولوشین صفحه نمایش : 128*128

اسپیکر : دارد- 8Ω/0.5W 

میکروفون : دارد

G-SENSOR: دارد

بلوتوث : دارد BT3.0

رنگ : سبز

وزن خالص :40 گرم

ابعاد : 54*34*12.5 mm

حافظه داخلی : 32 مگابایت

کوچک جهت حمل آسان و پنهان نگه داشتن

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.