خواص ماساژور چشم و کاربرد آن

1401/12/18

چشم یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین عضو بدن است و مانند پنجره، راهی برای مشاهده و آگاهی از محیط پیرامون ما می‌باشد. با روی کار آمدن ابزارهای دیجیتال مانند: کامپیوتر، موبایل، تلوزیون و …، این عضو حساس در معرض فشار و آسیب قرار گرفته است. یکی از راه‌های مراقبت از آن، استفاده از ماساژور چشم است. که با 9 حالت لرزشی مختلف به بهبود عملکرد چشم، بهبود عوارض بینایی و رفع خستگی آن، کمک می‌کند. اما برای یک انتخاب مطمئن، بهتر است با خواص ماساژور چشم آشنا شویم.

1- رفع خستگی و کاهش درد در چشم

اگر با لپ تاپ، کامپیوتر یا موبایل به صورت مداوم کار می‌کنید، حتماً دچار خستگی و گاهی احساس درد در ناحیه چشم شده‌اید. شاید توصیه بعضی‌ها دوری کردن از وسایل دجیتال باشد، اما در دنیای امروز که به سرعت در حال پیشرفت است، استفاده از آن‌ها اجتناب ناپذیر است. بدین منظور، ماساژور چشم می‌توانند بسیار کاربردی باشد و این موضوع به صورت علمی نیز ثابت شده است. چطور؟ زیرا اکثر ماساژورهای چشم چندین حالت لرزشی دارند که می تواند به تسکین عضلات چشم کمک کند. خوب است بدانید ماساژور چشم T-189 با 9 حالت لرزشی مختلف، پاسخ گوی نیاز طیف گسترده‌ای از افراد می‌باشد.

علاوه بر این، قادر خواهید بود، بین 10 و 20 دقیقه در روز، کار ماساژ را با این وسیله انجام دهید و نگران درد و خستگی چشم‌های خود نباشید.

2- کاهش و رفع تیرگی‌های دور چشم

از دیگر خواص ماساژور چشم کاهش تیرگی دور چشم می‌باشد به طوری که، به آرامی به جلو و عقب حرکت می‌کند تا پوست زیر چشم شما را مالش دهد، با این کار، عملاً حلقه‌های تیره چشم را برای همیشه از بین می‌برد.

3- ماساژور چشم، مناسب برای پوست

از دیگر خواص ماساژور چشم بهبود طراوت و تازگی پوست است؛ چرا که با با تحریک پوست اطراف چشم باعث باز شدن آن شده و افزون بر این، قدرت جذب پوست را بهبود می‌بخشد.

4- از سر دردهای چشمی خلاص شوید

یکی از انواع سر دردهای آزاردهنده، سردرد چشمی است. آستیگماتیسم، پیر چشمی و دوربینی از علل شایع این نوع سردرد است. عدسی و قرنیه چشم، برای فوکوس تصاویر بر روی شبکیه همکاری می کنند، در مواردی این هماهنگی کافی نباشد و عضالت چشم، مجبور به کار بیشتر و در نتیجه فشار بیشتر می‌باشند. این فشار باعث خستگی و تاری دید و درد چشم‌ها و سردرد می‌شود. در این گونه موارد استفاده از ماساژور چشم بخصوص مدل T-189 می‌تواند التیام بخش درد شما باشد.

5- کاهش عوارض بینایی

بسیاری از عوارض بینایی ناشی از فشارهایی هست که از طرق مختلف به چشم، وارد می‌شود. در کنار خوردن مواد مفذی مثل سبزیجات، خواب کافی تا 7 ساعت در روز، باز جلوی بسیاری از مشکلات بینایی را نمی‌توان گرفت. در تحقیقات علمی ثابت شده است که مالش مستقیم چشم‌ها با دست نه تنها مفید نیست، بلکه در طولانی مدت، سبب بوجود آمدن عارضه خطرناک غوز قرنیه خواهد شد. پس راه حل چیست؟ استفاده صحیح از ماساژور چشم، می‌تواند بدون این که عوارضی داشته باشد، به بینایی نیز کمک کند.
به نظر شما، ماساژور چشم تا چه حد می‌تواند مؤثر باشد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.