مستندسازی تایم‌لپس؛ تولید محتوای سودمند بازاریابی

1403/02/05

مستندسازی تایم لپس ساخت و ساز به زبان ساده، می تواند یک روند ساخت پروژه را در عرض چند دقیقه یا حتی چند ثانیه به نمایش بگذارد. کاربردهای زیادی برای این نوع محتوای ویدیوئی وجود دارد، اما یکی از مفیدترین آن‌ها استفاده برای محتوای بازاریابی است.

در ادامه به ارزیابی چند مورد از دلایلی می‌پردازیم که چرا و چگونه مرور زمان یک استراتژی بازاریابی عالی برای شرکت/خدمات ساخت و ساز شما می‌تواند باشد.

1. متفاوت و منحصر به فرد

وقتی صحبت از بازاریابی به میان می آید، مردم دوست دارند محتوای متفاوت و غیرعادی ببینند. تایم لپس به شما امکان می دهد از طریق یک ویدئوی هنری بازاریابی کنید، زیرا نشان دادن تکامل یک پروژه می‌تواند چشمگیر بوده و علاقه بالقوه ای ایجاد کند. مستنندسازی تایم لپس همه چیز را به خوبی نشان می‌دهد. استفاده از این نوع محتوا در وب سایت شما می تواند مخاطبین جدیدی را به خود جلب کند و شما را در جایگاه و مسیر پیشرو قرار دهد.

2. محتوای آموزشی سودمند

ویدئوی تایم لپس می تواند به عنوان یک محتوای آموزشی محسوب شود به خصوص اگر یک مشتری جدید در حال بررسی پروژه شما باشد. آنها می توانند نحوه کار شما و همچنین پشت صحنه یک پروژه بسیار مهم را ببینند. با استفاده از این ویدئوها به آن‌ها نشان دهید که قرار است چه نوع
خدماتی دریافت کنند و پروژه ساخت و ساز آن ها چگونه پیش خواهد رفت.

3. فراهم کننده زمینه‌های همکاری جدید

یک فیلم تایم لپس روند تکمیل یک پروژه از ابتدا تا انتهای آن را نشان می دهد و از این طریق در بیننده احساس اطمینان و اعتماد ایجاد می‌کند. این امر ممکن است آنها را کنجکاو کند در خصوص سایر پروژه های شما نیز پرس و جو کرده تا از این طریق از اهدافی که به آن ها دست یافته اید آگاه شده و زمینه ایجاد همکاری فراهم گردد.

برای آشنایی با انواع دوربین‌های مستندسازی تایم‌لپس برینو می‌توانید به صفحه اختصاصی این دوربین‌ها با عنوان؛ برینو در یک نگاه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.